Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

τα γουράκια μου..

Λίγο πιο ουδέτερα για να στολίζουν το σπίτι ολο τον χρόνο,φτιαγμένα απο πηλό και μπόλικη αγάπη!!.
Για τα σπιτάκια αφορμή στάθηκε αυτό το όμορφο blog..

Τα σπιτάκια μου τα έφτιαξα χώρις κουπάτ,είναι πολύ εύκολο άλλωστε.Κάποια στολιδάκια είναι επίσης απο πηλό και τα έφτιαξα με καλουπάκια απο τα σύνεργα για τις πλαστελλίνες της κόρης μου,χρησιμοποίησα και πολλά μπιχλιμπίδια που είχα μαζέψει κατα καιρούς.
Για το κουνιστό αλογάκι εκμεταλλεύτηκα ενα στολιδάκι απο το δέντρο μας,το πίεσα πάνω στον πηλό και το έκοψα προσεκτικά.
Η νεράϊδα είναι φτιαγμένη με σφραγίδα σιλικόνης για scrapbooking,την πίεσα κι εκείνη πάνω στον πηλό και τα υπόλοιπα τα ξέρετε!Μου πήρε πολύ χρόνο να την χρωματίσω επειδή έχει αρκετές λεπτομέρειες αλλα χαλάλι της!

1 σχόλιο:

  1. τελικά μαζί τα φτιάξαμε φέτος τα γούρια Σοφάκι! Έκανα και εγώ τα ίδια και μόλις έγραψα για αυτά στο δικό μου μπλογκ (ναι, νωρίς το θυμήθηκα, έχουμε ήδη Μάρτιο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή