Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

πίνακας απο τα χεράκια μας!

Είναι απογευματάκι και η μικρούλα μου ζωγραφίζει,εαν μπορεί να θεωρηθεί ζωγραφιά η μουντζούρα ενος ούτε καν δίχρονου παιδιού..Εδώ σκάω ενα χαμόγελο γιατί φυσικά και μπορεί!!Με λίγη βοήθεια δε λέω,αλλα το αποτέλεσμα είναι συγκινητικό για τις χαζομαμάδες,σαν κι εμένα..
Μου έρχεται λοιπόν η ιδέα και ξεθάβω κάτι δαχτυλομπογιές κι ενα λευκό καμβά.Φέρνω και την ξύλινη παλέτα μου και αρχίζω να ανακατεύω χρώματα.Μετα δίνω το ελεύθερο στην Μαρίζα να γίνει χάλια και ας την ξανακάνω μπάνιο μετα..
Ξεκινήσαμε απο ενα χρώμα στην τύχη,λέρωσαμε το χεράκι και μετα το ακουμπήσα με προσοχή πάνω στον καμβά για να μην χαλάσει το αποτύπωμα της.Στη συνέχεια της καθάρισα με μωρομάντηλο το περιττό χρώμα και διαλέξαμε το επόμενο.Τόσο απλό!
Πάντα θα θυμάμαι αυτο το απόγευμα!Δεν το φανταζόμουν οτι θα το διασκεδάζαμε τοσο πολυ!Φυσικά γίναμε χααααααααααάλιαααα,αλλα δεν πειράζει!Το αποτέλεσμα με αποζημίωσε και είναι και ενα μοναδικό,υπέροχο αναμνηστικό οχι μονο για εμένα,αλλα και για την κορούλα μου!





1 σχόλιο:

  1. και άλλη τέλεια ιδέα!!!!!
    Και μπορεί να γίνει με τα χρώματα που είναι διακοσμημένο το παιδικό μας δωμάτιο!!!
    Θα το κάνω και αυτό... Να δω τι θα πρωτοκάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή