Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

χωριό απο χαρτόνι

Μια ακόμη Χριστουγεννιάτικη χειροτεχνία,την οποία ανακάλυψε η φίλτατη Κωνσταντίνα  στην Ονειροχώρα ..οι οδηγίες είναι απο το άρχειο της Martha Stewart ..
Βέβαια,είχα μερικές αναποδιές..
Όπως οτι κόλλησε ο εκτυπωτής μου και δεν μου τύπωσε τα ελατάκια,μα δε "μάσησα",τα έκανα όπως να ΄ναι..
Ύστερα ξέμεινα απο κοπίδι και είχα μονο τις λέπιδες που χρησίμευαν σαν ανταλλακτικά..So what?Πήρα μια πετσετούλα και την τύλιξα γύρω απο τη λεπίδα..βέβαιως αυτό καθόλου δεν εμπόδισε τα κοψιματάκια που και που..
Τέλος,μου κόπηκε η καμπανούλα..Δεν πειράζει,βρήκα ενα πάλιο στολιδάκι που έχει φτιάξει η μαμά μου με τα χεράκια της και το κότσαρα στο καμπαναριό!Του έδωσε και τσαχπινιά νομίζω..


τη νύχτα είναι φανταστικό με τα κέρακια αναμμένα...και λέω είναι,γιατί μου αρέσει τοσο πολύ που το κράτησα στη θέση του,πάνω απο το τζάκι..


2 σχόλια:

  1. πω-πω, το χωριό αυτό πολύ το ζήλεψα.... Δυστυχώς εγώ δεν κατάφερα να το φτιάξω, λόγω έλλειψης χρόνου... Θ φροντίσω όμως του χρόνου να έχω και εγώ ένα ίδιο να στολίζει το σαλόνι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή