Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Βάφτιση

Τη βάφτιση της Μαρίζας μου την "δούλευα" στο μυαλό μου,πριν καν την φέρω στον κόσμο..Λίγο τρελούτσικη ε;
Είχα στο μυαλό μου σαν θέμα τι άλλο;Νεράϊδες..Ξέρω,συνηθισμένο..Δε με ένοιαζε όμως,το είχα αποφασίσει πριν παντρευτώ,όταν ψάχνωντας για τι ιδανικό κειμενάκι για το προσκλητήριο γάμου έπεσα πάνω σε αυτό το υπέροχο ποιηματάκι(δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομα της ταλαντούχας δημιουργού του)..
                        
Δεν είναι πολύ όμορφο;Άυτο λοιπόν το κειμενάκι,το έγραψα και το φύλαξα,με την προοπτική να το χρησιμοποιήσω κάποτε εάν έκανα κοριτσάκι..
Έφτιαξα τα μαρτυρικά,τα προσκλητήρια,τα γλυκά και το στολισμό της κολυμπήθρας και για το προαύλιο της εκκλησίας ζωγράφισα δυο λευκά "ράνερ",έντυσα δυο σιδερένιες ανθοστήλες με γάζα και πάνω τους στερέωσα  στολισμένους βασιλικούς..έβαλα δυο φιόγκους στις κολώνες και κρέμασα και τα στεφανάκια που έφτιαξα  και αυτό ήταν όλο..θα ήθελα να κάνω περισσότερα με τα χεράκια μου άλλα δεν πειράζει,έτσι κι αλλιώς τις μπομπονιέρες τις είχα ερωτευτεί κι όσα  μας πήρε η λατρεμένη μας νόνα   ήταν υπέροχα!!






                    και μια μαζί με την νονά-κολλητή μου αγκαλιά με τις κόρες μας..







5 σχόλια:

  1. Ωραία φωτό έβαλες!!!Αφού δε φαινόμαστε καθόλου!!!!χαχχαχαχχα!!!!Αλήθεια εγώ γιατί κρύβομαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξερω κι εγώ;σε ψάχνει ο αγαπημένος σου κουμπαρούλης;χαχαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι μου όλα τα οργάνωσες τέλεια!!!! Και το ποιηματάκι στο προσκλητήριο - όνειρο! Θα μου το δανείσεις εάν το χρειαστώ, έτσι??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εννοείται!!Έτσι κι αλλιώς δεν είναι δικό μου!Μακάρι να είχα συγκρατήσει το όνομα της κοπέλας που το έγραψε να της έλεγα ενα "ευχαριστώ"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλέεεε!!! Αράχνες βλέπω, αράχνες!!!!! Πότε θα μας γράψεις κάτι καινούριο??? Για ένα makeover παλιών επίπλων? Λέω εγώ τώρα......

    Για πιάσε την φωτογραφική, το γυαλόχαρτο και το πληκτρολόγιο και βούυυυρ!
    Σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή